    Subject: Re: Ćwoki z google zablokowały naszą grupę
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <5f1edd7b$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5f20365e$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    From: KIKI <h...@u...dl>
    Date: Tue, 28 Jul 2020 18:20:08 +0200

    On 28.07.2020 16:30, Irek.N. wrote:

    > Zaraz, zaraz. Jak to google ma grupę? Od kiedy to? Wydawało mi się, że
    > grupa jest niczyja, karmiona serwerami pomiędzy sobą jedynie. Nie ma
    > cenzury, moderatorów, ale nie ma też gościa z wyłącznikiem.
    > W moim przekonaniu google nijak się ma do internetu*, a w szczególności
    > do grup. Gdyby dzisiaj google zniknął, w zasadzie wiele by się nie
    > stało, jedynie wartościową informację trudniej było by znaleźć. Gdyby
    > pociągnął za sobą firmy skojarzone, fakt...brakowało by mi np: YT, ale
    > pewnie znalazł by się inny serwis w to miejsce.

    Właśnie, mnie się dokładnie wydaje tak samo :-) Z wyszukiwarki google
    nie korzystam, jedynie z YT faktycznie.
    Reszta to chłam. Te oszukane wyniki wyszukiwania, sponsorowane linki,
    sztuczki magiczne żeby się wybić na początek, syficzne reklamy. Dzięki
    adblockowi na routerze prawie nie ma reklam. Jak dla mnie mogą iść do
    diabła :-)