  • Data: 2015-05-09 16:47:22
    Temat: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:1w2gyqms4ay9e.15www2nzzcx8j$.dlg@40tude.net...

    > Nie spotkałeś się z tzw "rutynową kontrolą trzeźwości"? - chyba za mało
    > jeździsz do Warszawy - przy wjeździe do miasta ciągle są te kontrole,
    > zatrzymują z daleka, jak leci.

    Spotkałem się z rutynową kontrolą wielokrotnie. Panowie o dokumenty poproszą
    i ładnie zasalutują i każą odjechać. Nigdy mi do niczego nie kazali dmuchać.
    Mamy najwyraźniej inne doświadczenia i oni lubią bardziej jak Ty im
    nadmuchasz - ode mnie nie chcą ;-)

    > PS. Panie niedmuchane mogą czuć się pokrzywdzone, wiem 3-]

    Albo zaszczycone, w zależności od upodobań...