  • Data: 2024-03-17 13:21:34
    Temat: Re: Czy naprawa pralki, jest opłacalna? (A jaką pralkę polecacie teraz?)
    Od: pytajacy <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > A jaką pralkę byście polecali dzisiaj? Nie pytam o model czy nawet
    > markę, tylko aktualną mam 6kg (żona już się cieszyła że będzie większa,
    > a tu stara działa dalej).
    >
    > Bardziej technicznie, te większe 8,9,10kg mają jakieś minusy w
    > porównaniu do mniejszych? Bo z plusów to zakładam że można w końcu
    > wyprać w domu duże koce lub kołdrę?
    >
    > Pozostać przy napędzie paskowym czy bezpośrednim?
    >
    > Funkcja wagi w pralce odgrywa jakąś istotną rolę?
    >
    > Pytam, bo jak przyjdzie co do czego, to nie mam zielonego pojęcia co
    > teraz brać.

    Przy typowaniu modelu agd i rtv, odpalam stronę EuroRtvAgd, zawężam do
    wyszukiwanie do producenta i parametrów, które dla mnie są istotne i
    zazwyczaj jest to model z bardzo dużą ilością opinii. Duża ilość opinii
    świadczy o tym że ten konkretny model jest bardzo popularny i taki zakupuję.

    Polar-a już nie ma, ale następną pralką jaką zanabędę to raczej coś z
    Electrolux-a.

    Żadnych firm nie reklamuję :) .