    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 7 Oct 2021 12:43:39 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Darmowa Szybka Energia i Gaz Browna na zimę
    From: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 7 October 2021 at 21:19:24 UTC+2, heby wrote:
> [...]
    na-wode-i-efekt-jutkina-adam-mozdzonek/

    > Tak, wystarczy poczytać komentarze. Jeśli ktoś myslał, że IQ może być
    > niskie, to nie przewidział ujemnych.
    ==7 komentarzy

    https://porozmawiajmy.tv/wolna-energia-5-produkcja-w
    lasciwosci-i-zastosowanie-gazu-browna-adam-mozdzonek
    /

    Michal
    14 kwietnia 2019 at 08:39

    Witam.
    Kupiłem agregat prądotwórczy 12kw produkcji rosyjskiej z wojska
    Kupiłem 3 arkusze blachy kwasoodpornej na elektrody. Potrzebuję. Pomocy.... Mój
    generator jest mało wydajny. Jest możliwość skontaktowania się z Panem Adamem? Moj
    email to
    C...@p...onet.pl
    Pozdrawiam
    Andrzej21
    2 listopada 2016 at 18:58

    Miło się słucha z tą myślą, że pan Adam jest z tego samego miasta co ja ? Życzę
    sukcesu w budowie generatora!
    Arturo
    29 października 2016 at 22:12

    Kilka miesięcy temu zainstalowałem w swoim aucie taki elektrolizer (produkcji
    bułgarskiej) wytwarzający gaz Brauna. Zaobserwowałem zwiększoną sprawność silnika,
    znikł problem tz. turbo dziury oraz auto przestało dymić. Jak narazie nie
    zaobserwowałem żadnych oszczędności na paliwie. Jest to kwestia wyregulowania
    elektrolizera.
    Z tego co się dowiedziałem to w Bułgarii podobno nie wpuszczają aut ciężarowych
    do miast jeśli nie mają instalacji gazowej lub instalacji HHO (właśnie po to aby
    zmniejszyć ilość spalin w mieście) Podobno auta ciężarowe z zamontowanym generatorem
    HHO przechodzą inspekcje ITD i przeskakują o klasę w górę w Europejskim Standardzie
    Spalin.
    Qiu
    27 października 2016 at 01:24

    Czy możecie udostępnić cały materiał z całego dnia czy dni ??
    Alex
    27 października 2016 at 09:37

    Możemy, odostępniamy, to trwa. W ciągu kilku miesięcy udostępnimy większość.
    40i4
    25 października 2016 at 22:36

    Może się komuś przyda? Np: rozkład wody metodą Dava Lawtona ? W skrócie, rozkład
    wody przeprowadza się bez elektrolitu, pomiędzy elektrodami (okładki kondensatora) na
    wskutek silnego pola elektrycznego wewnątrz specjalnie zbudowanego kondensatora. W
    takim układzie woda jest dielektrykiem a silne pole elektryczne ma rozrywać wiązania
    wody str 103. Przy okazji są tu zebrane pomysły z zakresu wolnej energii:
    http://www.rexresearch.com/kingmb/wf-zpe3.pdf
    Jerzy
    22 października 2016 at 12:08

    Brawo, temat piękny, trochę ludzi zostało ,,załatwionych" przy tej okazji, ale
    temat się przebija przez zasieki. Im więcej ludzi to pozna tym szybciej nasza Ziemia
    się odrodzi. Pan Adam Możdżonek spokojnie i przystępnie tłumaczy. Jeszcze raz brawo.

    Your comment ...