  • Data: 2020-11-30 17:59:29
    Temat: Re: Dokładna mapa do określania granic działki
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/11/2020 17:24, Baczek wrote:
    > Ja potrzebowałem ustalić granice (kamień ktoś wykopał) i na postawie
    > geoportalu zrobiłem to z dokładnością do 15cm w stosunku do późniejszego
    > pomiaru geodety.

    Problem że geoportal może i świetnie oddaje prostokątne działki, ale
    jaki jest trójkąt, zaokrąglenie, trapez itd to bardzo czesto są
    odpieprzone byle jak i nie pokrywają się z rzeczywistością.

    Dlatego szukam mapy papierowej, na której pracuje geodezja.

    Mapy któe dostałem do budowy domu były różne. Od bezużytecznych w
    dyskusji o miedze, do bardzo dokładnych (i bardzo drogich).

    Przykłądowo moja działa ma zaokrąglony narożnik. Geoportal pokazuje tam
    kąt ostry, a w mapie urzędowej był zaokrąglony i dokłanie pokrywa się z
    kształtem faktycznym.