  • Data: 2021-02-18 00:36:45
    Temat: Re: Dom blisko płotu
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.02.2021 o 00:19, Kżyho pisze:

    > To niestety nie działa.
    >
    > Sąsiad się dowiadywał, bo chciał garaż przy granicy z moją działką
    > budować. Nawet jakbym mu podpisał 5 zgód, to nie przejdzie :(

    Mój sąsiad postawił garaż przy granicy a ja się zgodziłem. Zdaję sobie
    sprawę że to nie po interesie gminy ale ja go nie podam, bo też
    popełniłem :) Problem polega na wizji lokalnej ale ktoś musi zgłosić
    nieprawidłowość. Jak sąsiad nie zgłosi to sami nie chodzą, do dronów
    penetrujących jeszcze brakuje. Chyba umrę nim coś wyjdzie :) OK,
    teoretycznie ktoś się może dopierdolić ale są odwołania i całe
    przedłużanie tematu. Czasem jest kompromis.

    > Można się jedynie dokleić do istniejącego budynku, ale żeby tak sobie
    > jako pierwszy takowy postawił, to nie.
    >
    > Ponoć nawet jakbyśmy obaj równocześnie chcieli sobie takie garaże każdy
    > po swojej stronie, razem ze sobą "sklejone" wybudować, to też nie.
    > Porąbane to de facto...

    Wiesz, wskazałem na "plan zagospodarowania przestrzennego" bo co gmina
    to zupełnie inne plany zagospodarowania. To oczywiście temat ogólny i to
    co gmina uchwali i zaklepie to obowiązuje. Warto czasem skorzystać z
    rozwiązań samej gminy. Iść, ładnie zapytać i pociągnąć za język w
    podpowiedzi :) Dokąd PiSiory nie opanują większości gmin, to liberalne
    władze układają się do suwerena. Nie wiem jak to na głębokim wschodzie
    wygląda bo tam cywilizacja jakaś mglista.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>