  • Data: 2020-07-22 14:14:18
    Temat: Re: Dynks w baterii prysznicowej
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    heby napisał:

    > A jakis czas jest właściwy dla baterii z dolnej półki cenowej?

    Taki sam jak dla tej z górnej. Aż zbrzydnie od zacieków jakichś, albo
    powłoki jej się wytrą. Współczesna armatura raczej się nie psuje.

    > Ach, czyli to kwestia szczęścia? Nastepnym razem w sklepie przyniosę
    > osprzęt do badań metalurgicznych, zobaczymy czy bateria za 100zł będzie
    > wyglądała tak samo dobrze w wiązce elektronów z mikroskopu. Dzięki,
    > Jareczku, że twoje porady są jak zwykle bez sensu. Entripia internetu
    > musi, jak widać, rosnać i cieszę się że to rozumiesz.

    Tak, kwestia szczęścia. Kupuję przeważnie to, co mi się podoba i wygląda
    solidnie. Z mikroskopem elektronowym po sklepach nie chodzę. Jeśli coś
    się zepsuje, sprawdzam dostępność części i możliwość ich wymiany, a jak
    się nie da, wymieniam całość. Gdy ktoś na pytanie "jak to się nazywa"
    poda handlową nazwę wihajstra, to grzecznie dziękuję, a nie marudzę, że
    nazwa musi być inna, bo wprawdzie pod podaną nazwą można znaleźć część
    zamienną do setek baterii, ale do mojej (wyjątkowej) nie. A nade wszystko
    nie oburzam się, gdy ktoś zauważy, że trafiła mi się jednorazowa tandeta.
    W końcu nie staram się udowodnić (na przykład wymyślając Technologię
    Jednorazowych Gwintów w Mosiężnych Blokach), że to jednak jest jednorazowa
    tandeta i że od samego początku to wiedziałem.

    --
    Jarek