  • Data: 2020-09-08 18:11:48
    Temat: Re: Ekipa
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/09/2020 17:55, Marek wrote:
    > Opłacało się kogoś do tego wynajmować? Czy to miało być malowanie
    > wyścigowe?

    Nie, ale raczej sam z rusztowaniem nie będę w stanie pracować z powodów
    logistycznych. To raczej kalkulacja kosztów i możliwości własnych oraz
    ryzyka, jednak jak się ma kręgosłup łamać, to dlaczemi mi?

    Ponadto przyznaje: malowanie mi nie idzie. Mogę robić elektrykę,
    elektronikę, programować. Ale malowanie pęzlem mnie przerasta, widać po
    efektach moich własnych wypocin w tym temacie, smugi, zacieki itd itp.
    Do tego trzeba habilitacje.