eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!newsfeed.datemas.de!rt.uk.eu.org!aioe.org!.POSTED!not-for-m
    ail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Date: Tue, 20 Aug 2013 13:23:38 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 93
    Message-ID: <kuvjuv$a06$1@speranza.aioe.org>
    References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl>
    <1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$.dlg@40tude.net>
    <5212829c$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <kuuccn$h26$1@speranza.aioe.org>
    <191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$.dlg@40tude.net>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: MAGtNF48alKhYsICwgvJyQ.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048408 pl.rec.dom:135906
    [ ukryj nagłówki ]


    "J.F." 191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$....@4...net

    >> Eletro.pl to jakąś pomyłka.

    Gdy zgłosiłem się do Auchan z pytaniem o gwarancję, dostałem
    szczegółowe informacje co do tego, gdzie w razie potrzeby mam
    zgłosić się -- i gdy zaszła potrzeba, serwis Acera potraktował
    mnie lepiej niż bardzo dobrze.

    > IMO - na jedno wyjdzie.
    > Speca tam przeciez od tabletow nie maja, wiec wysla
    > do serwisu i prosze czekac 2 tygodnie.

    > Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
    > zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki.

    No właśnie -- Leroy Merlin uznał reklamację dotyczącą
    przepalenia się żarówki halogenowej. :) Carrefour uznał
    wadę wagi, choć nie dałem karty gwarancyjnej a jakoś pod
    wiadoma ustawę trudno było to podciągnąć. Co więcej -- nie
    mając kwitu dotyczącego przyjęcia reklamacji wagi, dostałem
    zwrot pieniędzy za wagę, gdy napisałem, że pieniądze wziąłem.

    Akurat byłem w poblizu Carrefoura, gdy ten zadzwonił do mnie,
    ale nie mialem przy sobie wiadomego kwitu.

    > Podejrzewam ze z tabletem byloby inaczej
    > Tesco juz z glupia zapalniczka do gazu za 15 zl wolalo sie 2 tyg bujac.

    I pewnie dlatego Tesco nie znajduje się wśród sklepów, w których kupuję.

    >> Mogłem kupić w EuroAGD, też płacąc kartą via net. Cena niemal ta
    >> sama, ale obawiałem się tego, że w EuroAGD kupię telefon z półki
    >> sklepowej, macany, sprawdzany, stukany...

    > Raczej nie, bo wiekszosc sprzetu to oni maja w pudelkach na zapleczu.
    > Choc ryzyko istnieje.

    Akurat ja oglądałem zdjęty z półki, z doklejonym zabezpieczeniem...
    Uznałem, że taki telefon należy solidnie przecenić, gdyż służył
    sprzedaży wielu innych. Podobnie z butami -- mierzone IMO należy
    przecenić. O tym, że samochód przeznaczany na jazdy próbne należy
    przecenić przed sprzedażą, nikt nie dyskutuje.

    > Ale z reklamacja byloby tak samo.

    >> Na pewno nie straciłbym czasu na włączanie Aero2 -- gdybym kupił
    >> w EuroAGD czy w Sferis.

    > A o co chodzi - maja od razu skonfigurowane pod Aero2 ?

    O to, że on jest skonfigurowany pod Aero2, ale jest źle skonfigurowany.
    Gdyby nie był -- nie byłoby problemu. Co więcej -- początkowo go nawet
    dobrze skorygowałem, ale bojąc się namieszania, stuknąłem w Dodaj APN
    i zamiast trafić w dodaj, trafiłem w przywrócenie wartości ,,fabrycznych'',
    a te były złe. Moja karta Aero2 była wkładana do wielu smartfonów,
    dlatego konfigurowanie raczej nie było trudne -- prawdę mówiąc należało
    zawsze wstawić tylko jedno słowo 'darmowy' i niczego więcej nie ustawiać.


    Smartfon został nadgorliwe skonfigurowany -- i jakoś błędnie.
    Akurat taki wpis (internet) nie wygląda źle -- Ace ma
    'internet + mms' czy jakoś podobnie.


    >> Ja nie lubię takiego rozwlekłego kupowania.
    >> Lubię szybkie transakcje -- raz i już. :)

    > To zmien hobby.
    > Elektronika sie tak skomplikowala ze tu juz zawsze beda klopoty :-)

    Tu, czyli w Electro.pl?

    Wiesz, w ilu miejscach pozwolono mi na włożenie karty Aero2?
    Ile smartfonów i tabletów przetestowałem? Co tu dużo kryć -- z zadowoleniem
    sprzedawcy, któremu ,,konfigurowałem'' ów sprzęt, czyli wstawiałem słowo
    'darmowy' i dodawałem, że elastyczność tych wpisów jest duża. I jakoś nie
    pamiętam, abym miał jakiekolwiek problemy. Tylko w jednym miejscu nie
    pozwolono mi na włożenie karty Aero2, choć rozpakowano zafoliowane pudełko
    i pozwolono na zaglądanie do środka.

    BTW -- telefonów jednego producenta nie pozwolono mi rozbierać. ;)
    Tym producentem jest Alcatel. :) Teraz pytanie -- Monster potrafi
    tak zawiesić się, że trzeba albo wyjąć baterię, albo zaczekać do
    czasu, gdy rozładuje się. Co w razie zawieszania się Alcatelu/a?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1