  • Data: 2019-12-12 22:37:01
    Temat: Re: Falownik i bilans mocy
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, 12 December 2019 14:56:28 UTC-6, Lisciasty wrote:

    > Bo produkujesz na 3 fazach po 2kW a na jednej fazie gotujesz zupę
    > ciągnąc 6kW. Zdroworozsądkowo powinno wyjść na zero, a jest tak
    > że te 2x4kW idzie w sieć i wraca fazą od kuchenki, a po drodze
    > płaci haracz 20%.

    W sumie to dosyc ciekawe.
    I po przedumaniu wychodzi mi ze nic nie stoi na przeszkodzie aby jednak liczyc to
    zdroworozsadkowo. Znaczy sie z punktu widzenia energetyki.

    Bo to co u mnie wyprodukowane zostanie tu lokalnie zuzyte. Wiec energetyka nie bedzie
    stratna na nierownym obciazeniu faz.
    Bo oddaje energie po rowno a pobieram tak jakbym pobieral gdybym nie oddawal.

    Ale aspekt dosyc ciekawy.