  • Data: 2023-02-08 11:56:02
    Temat: Re: Farba ekranowa i projektor domowy
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie oczy bolą po kilku minutach (Samsung, nie wiem czy ta sama technologia okularów
    co LG), dzieci podobnie nie lubią (a okulary za
    wielkie).
    Co to technologii to 3D potrzebowały matryc natywnie 100 Hz (2x 50 Hz), więc
    występowało w lepszych/droższych modelach.

    -----
    > 3D calkiem dobrze sie sprawuje i wcale nie bylo dramatycznie drogo w porownaniu z
    telewizorami bez 3D, ale 3D robi wrazenie na