  • Data: 2023-02-08 09:31:10
    Temat: Re: Farba ekranowa i projektor domowy
    Od: Ghost <G...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, no może mieć, bo kiedyś częściej występowały, a teraz przy
    > odtwarzaczach ta sama zasada - tylko te droższe (dużo). Natomiast
    > oczywistą bzdurą jest reszta. Dowolny współczesny zestaw do VR łyka
    > standardowe 3D. FB się tak bardzo wycofał, że aż przejął ledwie parę lat
    > temu lidera VR, Oculus i przemianował na cześć swojego Metaversu.
    >
    > Natomiast co do popularności, to kwestia dostępności sprzętu, bo filmy
    > cały czas wychodzą nowe. Wydaje się, że dużo łatwiej (taniej)
    > zaimplementować w projektorze niż w TV. Jakość 3D nie jest powalająca,
> [...]

    Mam LG z 3D calkiem dobrze sie sprawuje i wcale nie bylo dramatycznie
    drogo w porownaniu z telewizorami bez 3D, ale 3D robi wrazenie na
    poczatku filmu potem i tak sie nie zwraca uwagi.
    Jest tez ogolny problem z wizja 3D. Otoz czlowiek w naturze widzi 3D do
    kilkunastu metrow, potem robi sie bardziej plasko. Kiedy na filmie
    jakies duze, odlegle obiekty nabieraja znaczacej glebi mozg sie gubi i
    nadrabia przeliczaniem skali, robi sie misz-masz w sensie odbioru
    rozmiarow obiektow.
    Kiedys Canal+ puszaczal mecze 3D - bardzo dziwnie to wygladalo, wlasnie
    ze wzgledu na odleglosci, no ale ja nie jestem kibic, moze fanom by sie
    podobalo.