  • Data: 2023-02-11 15:01:56
    Temat: Re: Farba ekranowa i projektor domowy
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, 11 February 2023 at 11:28:32 UTC+1, Mateusz Bogusz wrote:

    > Ale że głowa Cię boli od 3D czy tylko od tego w TV, a w kinie nie? Bo
    > nie zrozumiałem. Ja do 3D nic nie mam, poza tym że z 3D to efekt WOW
    > zrobiły na mnie tylko filmy które obejrzałem w IMAX. Te 3D w "normalnych
    > salach" czy w TV to już dawno nie chodzę.

    Nie chodzi o to od czego ktoś dostaje migreny i czy to jest pseudo 3D.
    Chodzi o to, że sektor militarny dostał nielimitowane finansowanie na zbudowanie
    przewagi technologicznej i zatrudniono
    milion przygłupów z sektora IT i oni przeżarli dziesiątki miliardów $$$ na gluptowate
    projekty typu:
    okulary holograficzne - tak tak tak
    okulary z zbudowanym projektorem laserowym - tak tak tak
    okulary do augmented reality - tak tak tak ( czyli wbudowanie w widzenie oczene 3D
    obiektów generowanych komputerowo

    i czym był glupszy projekt, tym dostawął więcej kasy
    i nikogo nie interesowało czy to oślepia, czy wywołuje schizy, czy migreny

    na testerów wybrano graczy komputerowych od wszelkiego typu strzelanek 3D, 4D

    i mieli przetestować nowy teatr wojny 22 wieku

    i to weszło do zdalnej obsługi dronów za pośrednictwem okularów 3D i na odległośc
    tysięcy kilometrów

    i nikt się nie interesował skutkami, bo przyglupy skoczyły na kasę, jaka się im nigdy
    nie snila.

    I telewizory 3D, okulary 3D wszyscy mają w doopie

    Problem powstaje wtedy, gdy Zenek siedzi cale dnie na pierzynie i ogląda da filmy 3D

    a potem wyjeżdża samochodem i rozjeżdża 5 pieszych, bo zapomniał właczyć moduł
    fizycznego widzenia realnego świata
    i nie rożróżnia odległości

    Nikogo nie obchodziło czy miliony uczniaków, studenciaków sobie spiepszą wzrok w
    szczelankach 3D, wirtualnych światach, bo oni jeszcze nie mieli wlasnych samochodów.

    Ale vipy zrozumiały, że wprowadzenie milionów zombie od gier, telewizji 3D, second
    lajfów na drogi, im samym zagraża i to życiem i dlatego vipy pozamykały projekty,
    wyrzuciły milion pracownik sektora IT od glupkowatych projektów
    i ci strajkują i padają systemy bankowe, drogowe, nawigacyjne, informacyjne,
    komorkowe,
    bo była kasa za nic i bylo milion rocznie za ględzenie i doopotrucie
    ale się skończyło,
    bo w pandemii mialy już zniknąc markety,
    a zakupy mialy być realizowane naocznie, przez okulary 3D i wirtualne spacery po
    marketach, półkach.

    Twórca second lajfa żyje na Tliterze i on zdrowy nie jest, żyje w zaświatach od 20
    lat i mysli, że to świata realny, a młody już nie jest.

    Gdyby nie wyrzucono miliona zombi z sektora IT od światów wirtualnych, 3D
    to niedługo każdy normalny, wychodzący na ulice bez okularów 3D, czy jadący
    samochodem bez okularów 3D, bylby karany mandatem, tak jak za niezapięcie pasów

    Ze schizami tak jest, że latwo wejść w wirtualne światy, a wyjście jest prawie
    niemożliwe.

    I Brókselka promuje te goowniane projekty wirtualne, z okularami 3D, dla lekarzy,
    aby zamienić ich w zombie,
    bo jest kasa do wyrwania
    a za konsekwencje jak zwykle nikt nie odpowiada.

    I nikogo telewizja 3D nie obchodzi, bo to rynek niszowy
    ale jak Zenki spędzily 3 lata na kanapie oglądając filmy 3D
    to przez rok powinny mieć zakaz jazdy rowerem, skuterem, hulajnogą, samochodem po
    drogach publicznych, pilotowania awionetki, bo utraciły zdolność fizycznego widzenia
    3D i postrzegania odleglości, wykrywania przeszkód na drodze

    I stąd te tysiące wypadkow samochodow osobowych, autobusów, awionetek,
    bo zombie jeżdżą, latają, nadal żyjąc w swoich wirtualnych swiatach,

    a tam każda przeszkoda jest i była wirtualna, każde zderzenie w grze jest wirtualne i
    gracz nie dostaje kijem po krzyżu,
    czyli uczy się, nauczyl się, przywyknął do lekceważenia zagrożenia, zagrożeń świata
    realnego
    i miliony uczestniczą w drogowych kolizjach, bo podświadomie traktują je jako
    kontynuację gry w domu./