  • Data: 2010-06-23 18:07:38
    Temat: Re: Filtry wody
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-23 00:18, Panslavista pisze:
    > "Jan Werbiński"<j...@t...bez.mai.la> wrote in message
    >
    > Wszystko zależy od tego, skąd pobierasz wodę i co ona zawiera i może
    > zawierać w przyszłości. W pewnym sensie obojętne jest skąd pochodzi - filtr
    > na wejściu powinien być np. płytkowy samoczyszczący, to najtańsze
    > rozwiązanie, wtedy kolejne są rzędu 10.0, 5.0 mikro. Do wody spożywczej
    > filtr RO z mineralizatorem i lampą UV ze zbiornikiem ~10 litrów dla
    > przeciętnej rodziny. Gdy rodzina robi dużo przetworów wino, piwo - warto
    > mieć zbiornik ~50 litrów i membranę powyżej 100...
> [...]

    Koniecznie wszystkie systemy należy oczywiście wyposażyć w moduły LAN do
    podłączenia do centralnej dyspozytorni. Monitorowanie na bieżąco z
    alarmem GSM do najbliższej jednostki straży pożarnej i batalionu wojsk
    chemicznych, w przypadku odchyłek od zadanych parametrów wody na wyjściu
    mierzonych w punktach poboru.
    Nie zapomnijmy o zróżnicowaniu stężeń minerałów jakie wystąpią w
    toalecie na piętrze w stosunku do tej na parterze, wynikającej z różnic
    ciśnień cząstkowych.