  • Data: 2010-06-25 05:51:32
    Temat: Re: Filtry wody
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4c23f339$0$2601$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dobrej, bo smaczna bez gotowania. Czasem jednak ma dużą ilość
    > zanieczyszczeń mechanicznych - rdza. Zwykle wiąże się to z jakimiś
    > robotami prowadzonymi przez wodociągi. Pranie białych w czasie, kiedy to
    > wystąpi = nieszczęście.

    na wejsciu zamontuj "zwykly" filtr wodny siatkowy - powinno wystarczyc. U
    mnie na ten przyklad gwarancja gazowego przeplywowego podgrzewacza wody
    (zwanego potocznie Junkersem)wymaga zamontowania filtra wody i filtra gazu
    na wejsciu do junkersa. U mnie to wystarcza zeby wylapac wlasnie
    takie"parchy" o jakich piszesz.