  • Data: 2011-04-08 12:28:12
    Temat: Re: Firanka w oknie trójkątnym
    Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Kwi, 14:11, Piotr <p...@g...com> wrote:

    > Tak dokladnie to okna sa pieciokatami, czyli wygladaja jak kwadrat z
    > nalozonym na gore trojkatem, czy czym pionowe ramiona kwadratu sa
    > bardzo krotkie w stosunku do jego podstawy.
    > Piotr
    >
    > Odpowiedz do Ikselki: nie bardzo rozumiem pytanie (poza tym, ze ma byc
    > spontanicznie zlosliwe). Co by to zmienilo, gdybym zastanawial sie nad
    > tym przed wybudowaniem domu? Naprawde myslisz, ze zrezygnowalbym z
    > trojkatnych okien, a wiec z konkretnego wygladu elewacji budynku i
    > charakteru wnetrz, zeby uniknac dylematu z upieciem firanek?

    Nie wiem, co mysli Ikselka, natomiast ja mysle, ze budujac dom,
    zwlaszcza niestandardowy pod wzgledem stylistyki, nalezy miec wizje
    calosci. Tak wiec rowniez firanek. Firanki to tez "charakter wnetrza".
    Chyba, ze wystroju dokonuje sie potem wg bardzo popularnej zasady:
    wszystko co mi sie podoba i jeszcze troche blyszczacego, marszczonego
    i marmur.

    Zeby nie bylo, ze tylko marudze:

    http://www.google.pl/images?hl=pl&biw=1153&bih=582&g
    bv=2&tbm=isch&aq=f&aqi=&oq=&q=curtains%20for%20trian
    gle%20window

    na pierwszej stronie znalazłam z 10 rozwiazan, dalej nie zagladalam :)

    --
    *lolka*