  • Data: 2011-04-08 21:23:21
    Temat: Re: Firanka w oknie trójkątnym
    Od: Piotr <z...@o...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08-04-2011 o 12:11:24 Piotr <p...@g...com> napisał(a):

    > Tak dokladnie to okna sa pieciokatami, czyli wygladaja jak kwadrat z
    > nalozonym na gore trojkatem, czy czym pionowe ramiona kwadratu sa
    > bardzo krotkie w stosunku do jego podstawy.
    > Piotr

    Jeżeli dobrze zrozumiałem, to wierzchołek trójkąta skierowany jest w
    stronę sufitu, więc znajduje się na górze.

    W zasadzie masz kilka opcji:
    - zamontować regularny karnisz, nieco dłuższy niż najszersze miejsce okna
    (z estetyką średnio);
    - jw. lecz zrobić łamanie przy wierzchołku, a prowadnice poprowadzić
    równolegle do boków trójkąta od okna (trudne i czasochłonne w wykonaniu,
    trzeba zamontować dodatkowo elementy zabezpieczające "żabki" przed
    zsuwaniem się);
    - zamontować pojedynczy uchwyt na prowadnice zaraz nad wierzchołkiem, do
    niego ok. 10 cm prowadnicy z żabką/żabkami, firanka ściągnięta na górze i
    rozciągnięta swobodnie na dole.

    Mam nadzieję, że wystarczająco obrazowo to opisałem;)

    Pozdrawiam,
    --
    Piotr