  • Data: 2023-11-27 22:53:22
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > To jest wrażenie wśród słuchających tvpis.
    > Jego i tak nie zmienisz inaczej, niż poprzez likwidację źródła tych
    > "wrażeń".

    Mysle ze grubo sie mylisz, politycy pis chodza rowniez po innych
    mediach.
    A przypomne ze dzis jest wielkie zwyciestwo opozycji ale jeszcze
    niedawno poparcia były duzo nizsze bo łaska wyborców na pstrym koniu
    jezdzi.
    Przypomnisz sobie moje słowa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami