  • Data: 2023-11-28 15:19:14
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.11.2023 o 22:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Podziwiam twoja naiwnosc ze nagle pis zostanie odciety od wszelakich
    > mediow.
    Przecież nikt ich nie odcina, mają swoją telewizję i gazety.
    Telewizja publiczna ma być apolityczna, a teraz taka nie jest,
    nasjlepiej widać to było w czasie kampanii wyborczej, tylko o pisowskim
    programie mówili a o opozycji tylko negatywne komentarze, to Polsat i
    TVN o kilka długości lepiej to przedstawiali bo przekazywali program
    wszystkich partii z pisem włącznie.

    > Moim zdaniem po prostu nie doceniasz z jednej strony perfidii polityków
    > w powtarzaniu głupot, z drugiej strony głupoty ludzxi którzy nie
    > weryfikuja faktów.
    >
    > Moim zdaniem takie sprawy nie sa dobre dla koalicji prodemokratycznej.

    Jakie sprawy? żeby tvp była niezależna od partii i rządu?

    --
    Janusz