  • Data: 2019-12-21 11:18:30
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 20 grudnia 2019 12:36:01 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Czyli około 10 lat przy obecnych cenach energii. A jak widać mamy dopiero
    > początek podwyżek. To że nie mamy jeszcze ogromnych podwyżek wynika z tego,
    > że rząd robi nas w chuja sprzedając prawa do emisji CO2 za duże pieniądze
    > i łata nimi nastrój ludu. Kasa się wkrótce skończy a będzie też tak że
    > będziemy musieli te certyfikaty odkupić. Tanio już było :/

    Jakbym słyszzał tych co w okolicach 2007 mieszkania i kredyty na te mieszkania
    sprzedawali;)
    Ty montujesz te panele czy sprzedajesz? Bo gadasz jak sprzedawca co w czwartek u mnie
    był(miał ofertę na maila przesłać i do dzisiaj nie dotarła)
    Nawet ja cena prądu wzrośnie o 20$ to dla Kowalskiego wyjdzie 40zł miesięcznie/500zł
    rocznie
    A panele FV będą tanieć.
    Może niekoniecznie same panele bo te i na dzisiaj tanie są tylko ich "montaż z
    zakupem".
    Bo robocizna to raptem 2-3 dniówki dla dwóch osób i żadna technologia kosmiczna, więc
    już myślę wiosną jak FV "spowszednieje" to ceny zjadą do normalnego poziomu.