  • Data: 2019-12-27 10:06:36
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 27 grudnia 2019 09:50:01 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > I co tak chcesz się licytować? ZUS to podatek jak każdy inny. Podatków
    > płacę pewnie z 100 x tyle co kasjerka w Biedronce,

    Albo tak albo i nie.
    Jako przedsiębiorca masz dużo większe możliwości jak kasjerka z biedry
    unikania/obniżania opodatkowania.
    Widuję dokumenty finansowe lokalnych przedsiębiorców i nie u wszystkich te podatki
    duże widać.

    >więc zakończmy lepiej ten temat.

    Zauważ że ja tylko prostuje niektóre dane które wypisujesz np z tym udziałem msip w
    PKB
    To samo z narzekaniem przez Ciebie na wysoki ZUS
    Myślę że ze służby zdrowia w tym samym stopniu korzystać będziesz co kasjerka w
    Biedronce(która to sumarycznie do tego koszyka dużo więcej włoży od Ciebie) więc nie
    widzę powodów do lamentów jak to Państwo uciska bo ZUS wzrósł.