  • Data: 2019-12-29 12:00:00
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > W przypadku umowy o pracę nic nie grozi - co najwyżej jakaś nagana.
    > W przypadku DG może grozić np. bankrutcwo lub duża strata
    > finansowa. W wystarczy, że ktoś na DG ma umowę z dużym klientem, w
    > której SLA nie pozwala na "wyłączenie telefonu" na więcej niż 6
    > godzin w roku bo są duże kary umowne.

    A to fakt.
    Znajomy ma taka umowe ze jak danego dnia nie wykona usługi to bodaj 600zł
    kary za kazdy dzien moga mu nałozyć. Plus obciązyc go kosztami które
    poniosła firma w wyniku niezrealizowania usługi...
    Wiec czy sraczka czy zygaczka, zawsze pojawia sie w pracy albo na gwałt
    próbuje zorganizowac zastepstwo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest