  • Data: 2019-12-29 12:00:01
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > tylko zajmują się "zieloną propagandą", donoszą o zamykaniu fabryk i
    > firm oraz utracie miejsc pracy z powodu gwałtownie rosnących cen
    > energii. Jedną z takich firm jest rodzinne przedsiębiorstwo
    > zajmujące się recyklingiem tworzyw sztucznych, które powstało 38 lat
    > temu. Właściciele właśnie zamknęli firmę, a ich 35 pracowników
    > utraciło pracę, ponieważ miesięczny rachunek za elektryczność wzrósł
    > w ciągu 18 miesięcy z 80 tysięcy dolarów australijskich do 180
    > tysięcy. Jest to bezpośredni efekt zamknięcia ostatniej elektrowni
    alii-energia-jest
    > -tak-droga-ze-tej-zimy-ludzie-beda-umierac-z-zimna-t
    wierdzi-australij
    > ski-parlamentarzysta.html

    Z tego co czytam dalej to u nich problemem jest ustanowienie złego mixu?
    Stworzyli niezrownowarzony system, teraz szukaja pomysłu jak go ratowac?
    Tak rzeczywiście jest?

    Z drugiej strony Australia płonie, notowane są kolejne rekordy temperatur
    wiec mysle ze oni szczegolnie powinni być zainteresowani ograniczaniem
    emisji CO2. A jakos mocno nie sa bo politycy plus kasa misiu kasa...

    BTW 150mln dolarów? Jezeli jest im potrzebny taki bufor (jest?) to
    przeciez jakies groszowe wydatki...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,