  • Data: 2020-01-03 13:59:55
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik KIKI h...@u...dl ...

    > Gdzieś jest film, że jest bardzo źle

    A mimo to powstaja nowe jak grzyby po deszczu?
    Był taki moment kiedy wielu sprzedawców wyruchano, pozmieniano umowy etc
    ale po owocach i poznacie i powiedziałbym ze teraz to jest inna bajka...

    Zreszta zabka, groszek sroszek - teraz to chyba i tak wszystko
    eurocach...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."