  • Data: 2020-01-05 15:59:59
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Skoro jesteś w stanie więcej płacić aby być eko to od deklaracji do
    > czynów przejdź Swoje diesle na elektryki zamień;)

    Nie ma elektryków które by moje potrzeby zaspokajały. :)
    Poza tym drozej nie znaczy ekstremalnie drogo...
    A wierz mi ze juz się kiedys nad tym zastanawiałem. Analizowałem zakup
    nissana nv200 ale zasieg za mały. Poza tym ja mieszkam w bloku, gdzie
    miałbym to ładować?

    Ja rozumiem ze prad moze zdrozec 10 czy 20% ale jezeli dzis ktos by
    powiedział ze ma zdrozec 100% to jaki by nie był tego cel, pomyslałbym ze
    chce mnie naciąc.

    no chyba ze przedstawiłby konkretny realny kosztorys, cele (ostateczne,
    szczegółowe, roadmap z terminami) no i oczywiście umowa miedzy mna a
    panstwem byłaby taka ze jak sie nie wywiązą to oddaja kase.

    IMO najgorszy scenariusz to taki ze bedziemy płacic za prąd coraz wiecej
    dlatego ze produkujemy go w sposób nieekologiczny i płacimy za to kary.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo