  • Data: 2015-04-22 19:14:07
    Temat: Re: Fundament: Ławowy czy Płyta fundamentowa
    Od: JK <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.04.2015 o 08:33, albercik pisze:

    > na podstawie Twoich danych mogę powiedzieć mniejwięcej..

    > 25cm betonu 200m^2 to jest 50kubików po około 200zł/m^3 = 10.000
    > zbrojenia pewnie minimum 5 ton po (strzelam)~2.500zł/t = 12.500
    > nie wiem po ile ten izodom, ale styrodur, jak byś dał 20cm to wychodzi
    > go jakieś 40kubików co przy cenie(znów strzelam 400zł/m^3) daje 16.000zł
    > opaska dookoła płyty jakimś "tańszym" styro dodatkowo ze 3..4 tyś..
    > podbudowa - 50cm kamienia przy cenie ~50zł/t daje 10.000zł

    > tak zgrubnie licząc sam materiał już jest ponad 50.000 a tu nie ma
> [...]

    Konkret odpowiedź. Dzięki.

    Tak na szybko, zakładam:
    - przyłącze wodne,
    - przyłącze gazowe (na zapas).
    - przyłącze elekryczne,
    - przyłącze telekomunikacyjne światłowodzik i kilka wyjść światłowodem
    na kamery, światłowód+zasilanie
    - wyjście ze sterowaniem automatyką bramy (przyłącze do EIB)
    - kanalizację do przydomowej oczyszczalni scieków
    - podłączenie do GWC

    A ile mniej więcej może wziąć wykonawca za robociznę?