    Subject: Re: Fundamenty, a wielkosc budynku
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <5...@g...com>
    <nn4pbl$qp0$1@node2.news.atman.pl>
    <57960409$0$12545$65785112@news.neostrada.pl>
    <57960539$0$12557$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <57960eb9$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Date: Mon, 25 Jul 2016 15:43:41 +0200

    On 2016-07-25 15:26, Kris wrote:
    > IK tu jest pies pogrzebany właśnie
    > Dostałem wycene materiałów na dach- dachówki faktycznie były w ceni
    bezkonkurencyjnej ale inne pierdoły sporo drożej jak samemu mogłem kupic. A tych
    innych pierdół było lącznie za taką kwotę ze zaoszczędziłem na tym kupujac samemu
    ładnych parew tysięcy.
    > Stary nr wykonawców czy sklepikarzy- podstawowy materiał w dobrej cenioe zrobią a
    na drobnicy sobie odbijaja.

    Nie musisz mnie uczyć technik manipulacji - w tym jestem naprawdę niezły ;-)

    > Ja budowałem jakies 9 miesięcy- wszystkie materiały zamawiałem sam, wykonawca tylko
    odbierał ze wskazanej mu hurtowni, ew hurtownia dowoziła na plac budowy.
    Kontrolowałem ceny praktycznie wszystkiego.
    > Nie było to aż tak strasznie czasochłonne i traumy jakiejś z tego powodu nie mam.

    Grube materiały: konstrukcyjne, elewacyjne, dachowe, etc sprawdzałem.

    Natomiast jeśli przepłaciłem za wywrotkę piasku, wiadro gwoździ albo
    worek cementu to - jakby to powiedzieć - traktuję to jako koszt fun-u
    jaki rzeczywiście miałem z budowy, nie musząc się pieprzyć z oglądaniem
    każdej złotówki z dwóch stron.

    Piotrek