    Subject: Re: Fv jako zadaszenie.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <0...@g...com>
    <61431096$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Fri, 17 Sep 2021 21:34:36 +0200

    W dniu 2021-09-17 o 17:55, Kris pisze:
    > czwartek, 16 września 2021 o 11:38:35 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > ?
    >>
    > Daj znać czy mocno wkurwili się lokalni i układacxe styropianu że 3 gości w
    beretkach z antenkami podebralo im fuchę na ok 500 roboczogodzin ( ułożenie 350m2
    styro na posadzce) i nię wzięli zwyczajowego "na flaszkę i kaszankę" tylko zrobili to
    za darmo.
    > Jak wiesz zapewne inwestorzy "głosują nogami stąd może tyle wolnego czasu u Ciebie.
    > Przemyśl to.

    Kilka razy już poruszaliśmy temat mojej pracy. Po chuj mi potrzebni
    inwestorzy indywidualni, zawracający dupę i wydeptujący do mnie ścieżki
    głosując nogami? Skoro pracuję dla firm/instytucji, które mi płacą
    głównie za siedzenie na dupie lub leżenie na leżaku i opalanie się, albo
    za układanie chrześniakowi styropianu przez 3 tygodnie. Moje zadanie
    głownie polega na tym, że mam być dostępny pod telefonem, mam mieć
    odpowiedni zakres wiedzy i umiejętności oraz uprawnienia i za to
    systematycznie wpływa kasiorka na konto mojej firmy, bez najmniejszego
    ryzyka, że ktoś mi nie zapłaci czy okaże się być niewypłacalnym. Jak
    robię jakieś projekty i modernizacje to robię to za dodatkową kasę.

    Nawet płacą mi teraz za to, że siedzę tu przed komputerem, odpowiadając
    idiotom robiącym fuchy na czarno, którym się wydaje, że jako
    przedsiębiorca próbuję z nimi konkurować.

    Nie wiem nawet co mam sobie przemyśleć, bo fuchy za jakimi ty ganiasz,
    nie są moim pragnieniem, a tylko przeszłością z której sam
    zrezygnowałem, bo znalazłem lepsze zajęcie, bardziej dochodowe, a co
    najważniejsze stabilne dochodowo.