  • Data: 2012-05-29 09:32:50
    Temat: Re: Grzejniki - liczba żeberek
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-29 07:10, Jeffrey pisze:
    > raczej długość ściany, albo długość całkowita grzejnika ( jak za długi
    > to końcówka nie chce grzać)
    Nie jest to kwestia długości ściany - te dodatkowe, oddzielone żeberka
    spokojnie zmieściłyby się na końcu dłuższego grzejnika. Pozostaje
    długość: obecnie dłuższy ma około 170 cm, krótszy około 30 cm.

    > ja osobiście stawiam na fantazję budowlańców a raczej ich niechęć do
    > roboty bo łatwiej było dospawać grzejnik niż go dokręcać
    > w celu jakichkolwiek zmian należy zwrócić się do zarządcy budynku
    > (spółdzielni?), jeżeli masz podzielniki ciepła osobiście proponuję
    > zlikwidować jeden z grzejników ale to już sam wiesz jakie jest
    > zapotrzebowanie na ciepło
    Dzięki. Ten krótszy grzejnik jest na północnej ścianie, więc w sumie się
    zastanawiam nad jego usuwaniem, chociaż moc ma i tak symboliczną.

    Maciek