  • Data: 2013-01-15 16:20:15
    Temat: Re: Ile ciepła zmagazynuje bojler 240litrów
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:kd3p4e$jch$...@n...task.gda.pl...

    (...)

    > Strasznie błądzisz w swoich teoriach. Naprawdę przykro się to czytało.

    Jeśli dla Ciebie to teoria to zazdroszczę, bo dla mnie niestety to smutna
    codzienność. Puste place zabaw. Puste boiska. Puste górki saneczkowe. Chodzę
    ze swoimi dziećmi na plac zabaw, a tam ciągle te same twarze kilkunastu
    dzieci gdy w okolicy (największy plac w centrum miasta) mieszkają setki.
    Teraz zima gdy chodzimy na sanki to jak w ciągu godziny pojawi się trójka
    dzieci to już jest dużo, a w pro,mieniu kilku km nie ma innej górki, a
    dzieci sporo...

    Pozdrawiam
    Ergie