  • Data: 2015-07-13 22:01:59
    Temat: Re: Ile lat żyje jedna kosiarka?
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-06-23 13:08, Adam Sz. <a...@g...com> wrote:

    > Moja poki co zaczyna szosty sezon koszenia. Kosze bardzo duzo i czesto (czasem
    > dwa razy na tydzien) - przez pierwsze 3 lata kosilem ~500m2, kolejne lata
    > juz ~1000m2, a od tego roku bedzie z 1500m2 :) Kosiarka ALKO 470 BR Silver
    > z silnikiem B&S oczywiscie. Poki co - brak oznak zuzycia, jedynie co jakis
    > czas dokrecam srubki w raczce bo sie luzuja :) Do tej pory wymienilem tylko
    > raz filtr powietrza, co sezon wymieniam olej i raz wymienilem noz.

    10 lat. Wygląda jak włoski samochód po eksploatacji w polskim klimacie -
    na krawędziach blach wygryzione przez korozję dziury po kilka cm
    średnicy, lakier schodzi prawie wszędzie, bąble rdzy itp. Silnik OK -
    olej wymieniany jak się przypomni, pierwsze dwa razy co roku, potem
    raczej co trzy lata. Poszły dwa komplety kółek i raz był ostrzony nóż.
    Teraz zaczął się zacinać sznurek do uruchamiania silnika.
    Silnik Tecumseh. Firmy kosiarki nie pamiętam, a naklejki istnieją już
    tylko wirtualnie. Kosztowała 1000zł z jakąś końcówką. Kosi koło 1000 m^2, czasem
    często, czasem rzadziej.