  • Data: 2021-02-05 18:56:29
    Temat: Re: Impregnowanie HDF (na deszcz)
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    collie <c...@v...pl> wrote:

    > Jestem pod wrażeniem. Coś pięknego. Większość znanych mi kociolubów to
    > kobiety - kociemamy, a tu proszę - kocitata nie gorszy, a nawet lepszy,
    > bo sam potrafi zmajstrować domek dla sierściucha.

    Coś w tych kotach takiego jest, że je człowiek lubi :)

    > A domki pierwsza klasa, ale trzeba będzie jeszcze zabezpieczyć styropian
    > przed działaniem UV, by domki służyły kotom jak najdłużej. Wystarczy
    > cienka warstwa kleju na siatce.

    Pytanie czy ten klej nie sprawi, że koty nie będą chciały tam siedzieć, bo
    im będzie śmierdziało...

    > No i kastracja, kastracja i jeszcze raz kastracja - marzec tuż tuż.

    Całe stadko jest wykastrowane oprócz tego jednego nowego. Złapałbym go
    (mam klatkę-łapkę, kupiłem jak się okazało, że żaden kot nie był
    wykastrowany -- dogadałem się z fundacją z okolicy i tylko łapię koty,
    zawożę im i potem przywożę i wypuszczam, a oni robią resztę, leczą je też,
    jak coś jest nie tak) ale jest teraz zimno (i pewnie jeszcze będą gorsze
    dni, zanim zrobi się ciepło), a po zabiegu kot będzie osłabiony... ale jak
    będzie cieplej, to spróbuję go złapać (spróbuję, bo nigdy nie ma pewności,
    że się uda, tym bardziej że ten nie rzuca się na jedzenie tak, jak
    pozostałe -- musi jeść gdzieś indziej).

    --
    Zajączek przychodzi do drogerii:
    - Czy jest szampon?