  • Data: 2023-03-16 06:40:46
    Temat: Re: Instalacja P.C.
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15-03-2023 o 13:34, Trybun pisze:

    >>> 24KW, jednak nigdy jeszcze nie miałem okazji jechać nim na pełnie
    >>> możliwości. Ustawiany jest co najwyżej na 55 stopni. Daje to jakieś

    > Nic podobnego, parę godzin przy kompie i 22stopnie to nawet trochę za
    > mało.

    Dlaczego niby?
    W krótkim rękawku zimą popylasz?
    Ja w tym roku obniżyłem temperaturę do 19 stopni....

    Fakt, że inna sytuacja, bo grzeję powietrzem i ono jest cieplejsze niż
    ściana z regulatorem, ale zawsze lepiej sweter założyć niż 22 utrzymywać....
    To jest mega nieekonomiczne i marnuje kupę energii.