  • Data: 2023-03-16 10:42:23
    Temat: Re: Instalacja P.C.
    Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.03.2023 o 15:54, Janusz pisze:

    > A co się tam ma sypać? jak nie jest ciągle uzupełniana czy w inny
    > sposób natleniana to nic sie instalacji działo nie będzie, piszę
    > oczywiście o rurach stalowych, na pex-ach to już w ogóle nie ma
    > problemu. Znam instalacje stalowe co mają ponad 50 lat i nic się im
    > nie dzieje.

    Niby instalacja oparta na miedzi i aluminium ale ma się co psuć, zawory
    pozapiekane, puszczają uszczelki, instalacja nie była ani razu płukana
    itditp. Poza tym w sporej części jest położona pod podłogą, gdy coś tam
    nawali to trzeba będzie skuwać posadzki.

    >  Klima mnie

    > Nie w parze tylko nowoczesne klimy mają też funkcję grzania.

    Oto właśnie chodzi, o grzanie na zasadzie klimatyzacji (chłodzenia).