  • Data: 2011-12-21 21:13:08
    Temat: Re: Instalacja anteny na kanadyjczyku
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie antena tylko markiza czyli duzo wieksze obciążenie - wyszukałem gdzie są
    > belki nosne i tam zamocowalem. One sa co jakies 60cm, tylko poszukac trzeba.

    słuchaj Budynia, namierzaj belki konstrukcyjne...
    wprawdzie możesz pokusić sie o mocowanie na szerokiej podstawie
    bezpośrednio do OSB, takiej podstawy o planie trójkąta z rozstawem
    mocowań co najmniej 40-50 cm, wtedy powinno wytrzymać i być dosyć
    sztywne, oczywiście wszystko zależy od grubości tego OSB...

    pozdrawiam
    s_13