  • Data: 2014-03-08 23:21:46
    Temat: Re: Jak budować nowe domy na wypadek wojny?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c9af9bd7-9f1a-4fc1-b4b0-9960cc0ad6c3@googlegrou
    ps.com...
    >I teraz przenieś to na Polaków: nie wygralismy żadnej wojny, powstania to
    >tez raczej tragedie, współczesnie na obczyżnie nnajbardziej prawdopodobne
    >jest
    >że Polaka oszuka Polak itd. Po sąsiedzku w innym watku piszemy o polskich
    >przedsiębiorcach i dlaczego lepiej pracować w Biedronce jak u polskiego
    >handlowca.
    >I Budyń mi tam wyżej pisze że mam mówc dzieckuize warto zginąć za "polskę"

    spróbuj rozeznac procesy historyczne które doprowadziły do różnych
    patologii, a potem mozemy pomyśleć co zrobić byśmy byli narodem silnym i
    dumnym. Bo masz racje, jest wiele zła, a mentalnosc mamy blizej burundi niz
    europy.
    Mozemy chciec być silnymi i o polske zawalczyc.
    Ale mozemy po prostu zamknąć sklepik, do wisły bedą niemcy, ruscy z drugiej
    strony. Wolisz mówic po rusku czy niemiecku?

    b.