eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak mam odnowić pościerany próg aluminiowy drzwi wejściowych? › Re: Jak mam odnowić pościerany próg aluminiowy drzwi wejściowych?
  • Data: 2020-12-26 13:27:00
    Temat: Re: Jak mam odnowić pościerany próg aluminiowy drzwi wejściowych?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.12.2020 o 12:46, Marcin N pisze:

> [...]
    i-progowe-253782?string=nak%C5%82adki%20na%20progi&b
    match=cl-dict201214-ctx-aut-1-2-1218

    > Zastanowiłem się. Twoja porada ma sens.
    > Chciałbym jednak mimo wszystko dowiedzieć się, czy takie zeszlifowanie
    > progu może przynieść jakiś pożytek, czy okaże się, że efekt będzie
    > tragiczny?

    Narobisz się, pościerasz, będzie matowe i niewiele ładniejsze a z
    amelinium i malowaniem to jest tak:
    https://www.youtube.com/watch?v=t8lnCA8PHJM&ab_chann
    el=RBaku

    Alu jako metal zwyczajnie jest zbyt miękkie i zawsze, po czasie będą rysy.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>