  • Data: 2021-03-20 21:04:07
    Temat: Re: Jak podmienic halogenki na ledy?
    Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-03-20 o 10:55, ąćęłńóśźż pisze:
    > Obecnie w oprawkach w meblu są 2x halogenki G4 12V/20W z opcją, że do
    > tego samego trafo podłączone są jeszcze inne 3x 20W/12V (no chyba, że
    > sufit jedzie na 230V, a mebel na 12V).
    > Transformator gdzieś zabudowany, będę szukał.
    > Szukam LED jak najmocniejszych.

    Nie mam tego typu oprawek wiec nie kupowałem takich LEDów.
    Ale widzę, że jest tego pełno i nie są drogie.
    Odpowiednikiem halogenów 20W są LEDy 2W a można dostać nawet 3,5 W.
    Mam innego typu 4W i świecą dużo jaśniej niż halogeny 20W
    Kup oznaczone AC/DC jakie ci pasują, zamień bez modernizacji opraw i
    doświadczenie pokaże czy trzeba wymieniać transformator (zasilacz).