  • Data: 2017-01-05 08:19:29
    Temat: Re: Jaki tynk na ściany
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 4 stycznia 2017 17:58:18 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    > Do tej pory byłem przekonany, że chce gipsowy po całości, bo:
    > - jak wezmę jakiś lepszy, to nie będzie trzeba gładzi,
    > - obrazów na ścianach nie wieszam, więc z wytrzymałością dam radę
    > - jest zdrowszy bo oddychający (w połączeniu z MW pomaga utrzymać
    > optymalną wilgotność)
    > - no i będzie taniej i szybciej, bo jedna, dwie warstwy a nie trzy
    >
    > Dzisiaj rozmawiam z dwoma wykonawcami i każdy, że "tynków gipsowych to
    > już się nie kładzie, teraz wszyscy cementowo-wapienne tylko".
    >
    > Myślałem że trend jest właśnie odwrotny. Jak radzicie?

    U siebie zrobilem cementowo wapienny.
    Twardy i wytrzymały jest.
    Jak nie ma róznicy w cenie to czemu takie gipsowe gówno sobie na sciany klasc?

    Jedyny feler takiego cementowego to to ze mogą sie pojawić pajączki po 1-2 latach.
    Takie cienkie pęknięcia jak tynk kładziony był grubo.

    Do zamalowania. Wiecej problemów z nim raczej nie ma.