  • Data: 2021-04-25 23:25:09
    Temat: Re: Kabel na zapas. Jaki? -> Brama.
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.04.2021 o 22:36, Majka pisze:
    > cześć,
    >
    > Będzie na działce przekop, od bramu do domu, minikoparka.
    > Przy okazji tego przekopu chcę włożyć do ziemi kabel, tak na przyszłość, żeby w
    przyszłości kiedyś zamontować sobie napęd do bramy, trochę sobie życie uprościć.

    > Jaki kabel, przewód powinnam kupić i poprosić o ułożenie w przekopie "przy okazji"?
    > Pomóżcie:
    > jaki kabel, ile żył jaka ilość, jakie właściwości, oploty, eR-Joty, wtyczki i
    kolorki, wiązki, czym będzie przesyłany prąd, czym sygnał, itd, itp...

    > chcę w przyszłości mieć napęd elektryczny, sterowanie to albo dwa piloty (dom i
    auto) albo jeden pilot w aucie plus wyłącznik w domu.
    > Brama zostanie taka jaka jest, tzn. przesuwna, jeden element, jadąca na dwóch
    rolkach po szynie w podłożu (jest to rura ułożona w poz-bruku, po tym jadą dwie
    rolki).
    > Brama jest ani lekka, ani ciężka - waży tyle, że ja=baba potrafię ją na każdym
    końcu unieść kilka cm nad ziemię (z wysiłkiem, ale jednak mogę to zrobić).
    Konstrukcja to rama z ceowników 3,5m długa, łączone są jeden nad drugim w odległości
    1m, do tego przykręcone są deski 1,5m wysokości.

    > Jaki kabel kupić i zakopać w wykonywanym teraz niebawem rowie?

    Jak już Ci wszyscy doradzą, to dołóż rurę ze "sznurkiem" pomiędzy bramą
    a furtką. Zawsze tego połączenia brakuje jak sobie delikwent wymyśli,
    żeby na jednym pilocie realizować otwarcie bramy i otwarcie furtki.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>