  • Data: 2016-06-01 19:04:15
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    > A się nie da?

    No moim zdaniem sie nie da. Pokazesz potem policji nagranie a oni powiedza
    paaanie przeciez tu nic nie widac :-) Tablicy rejestracyjnej samochodu
    zlodzieja tez nie odczytasz.

    > zbyteczna funkcja wg mnie- nigdy nie korzystałem i nie znam nikogo kto korzysta

    W samochodzie? W motocyklu? Bajeczna sprawa, telefon wisi w uchwycie i
    zeby odebrac / wybrac numer mozesz uzyc glosu zamiast sie rozpraszac.
    Jadac motocyklem zreszta inaczej niz obslugiwac glosem telefonu sie nie
    da :-)

    > Myślę że gdybym gdzieś w szufladzie miał niokie 3310 z przed 10(?)lat to by w niej
    kontakty były czego nie moge powiedziec o dwumiesięcznym smaretfonie córki który
    trafił do serwisu i kontakty znikneły;)

    Bo nie potrafisz obslugiwac smartfona - bys mial wszystkie kontakty na koncie
    googlowym to mialbys do nich dostep z kazdego smartfona, tableta i komputera
    na ktorym sobie to konto skonfigurujesz :-)

    > Jaka to konkretnie funkcja bo nie kojarze aby jakiś smartfon po nieodebranym
    połaczeniu przypominał za zdefiniowana liczbę minut że mam zadzwonić.

    No moj ma - jak ktos dzwoni jest przycisk "przypomnij o oddzwonieniu za XX
    minut". Jestes na spotkaniu, nie mozesz odebrac - to sam przypomni.

    > A toś mnie zaskoczył bo telefony komórkowe od 1999roku chyba używam i na jakość
    rozmów nigdy nie narzekałem

    To masz ucho chyba takie samo jak oko (vide podoba Ci sie fiat multipla ;)
    Zmiany jakosci po wprowadzeniu voice hd w GSM tez pewnie nie zauwazyles? :-)
    Roznica jest *kolosalna* :-)

    > Obraz jest wg mnie wystarczającej jakości

    Fatalnej. Nagraj z 10m samochod i powiedz, czy mozesz odczytac tablice
    rejestracyjna. No nie ma szans - nie odczytasz.

    > Nawet przed chwilką popatrzyłem z żony roweru stojącego na podjeździe nazwę
    odczytać się da

    To chyba masz zupelnie inny sprzet niz pisales :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.