  • Data: 2016-06-20 18:45:32
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.06.2016 19:34, ToMasz wrote:

    > nie żebym się nie zgadzał, ale ja też tak chciałem zrobić z tanią
    > kamerką ip. tyle że właśnie z tanią, to się nieda. TAnie kamerki ip nie
    > zapiszą materiału wideo na dysku. Sprzętowo nie wyrabiają. Dlatego
    > nieśmiało pytałem jaka kamera bezproblemowo współpracuje z "maliną" albo
    > innym "PI"

    No więc i ja miałem "przyjemność" na początku z tanimi modelami.
    Teoretycznie* zapisywały na FTP zrobionym na domowym routerze ale już
    zapisane maski detekcji ruchu trzymał w pamięci dosyć kapryśnie. Co
    jakiś czas musiałem je rysować na nowo.
    Wymieniłem na inną z tego modelu i tu maski - owszem pamiętał ale zapis
    na FTP nie szedł.
    Kolejne wersje firmware łatały tu a ówdzie znów coś psuły.
    Zbastowałem i postawiłem na Hikvision. Drożej ale od 3 już chyba lat
    działa bez zająknięcia a opcji w menu jest zatrzęsienie.
    Mogę polecić jak ktoś chce mieć drożej ale żeby działało ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info