  • Data: 2019-08-02 23:32:47
    Temat: Re: Klimatyzacja do łazienki
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2.08.2019 o 23:17, pilocik pisze:

    > można przecież wstawić lustro do sypialnia/salon/kuchnia*
    > słowo klucz "toaletka kosmetyczna"
    > uwierz mi, takie coś wstawione do sypialni w końcu pozwala się swobodnie wys**ć :D

    Sra się w WC. Łazienkowy kompakt służy co najwyżej do siusiania.
    No, chyba że mieszka się w gomułkowskim bloku i nie ma wyboru,
    dysponując tylko łazienką z 2w1.

    I nie ma co wymyślać prochu. Toaletka jest standardowym wyposażeniem
    sypialni, gdzie śpi kobieta, albo gdzie śpi się z kobietą. No, chyba
    że śpi się na wersalce w dużym pokoju, bo mały zajmują dzieci.