  • Data: 2020-11-18 06:59:52
    Temat: Re: Klucz udarowy za rozsądne pieniadze?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Będzie Ci się chciało 2x w roku pierdzielić z jakimś kluczem
    > elektrycznym/pneumatycznym?

    Ja sobie przed zima zmieniam koła w 3 autach.
    I mi sie chce bo jest duzo szybciej.
    Kupiłem jakis byle jaki co ma w opisie 700nM ale na pewno nie ma :)

    I rzeczywiście wszystko zalezy od tego kto dokrecał.
    W tym roku we wszystkich busach klucz dał rade a poległ na małych
    kołach 14 we fiacie doblo - ktos tak dojebał ze metrową rurką było
    cięzko... Ale nawet wtedy luzujesz o pol obrotu i dalej lecisz juz
    automatem. Szybko i wygodnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik