  • Data: 2018-02-04 17:36:45
    Temat: Re: Korniki w więźbie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 4 lutego 2018 14:04:56 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:

    > A czemu nie?

    Tak tylko spytałem

    > Mam swoją listę priorytetów, poza tym dom jest nie tylko dla mnie.

    Słabo cenisz swoje dzieci
    Tobie sie udało w wieku produkcyjnym dom wybudować to załóż że i dzieciaki to zrobią
    Kilkudziesięcioletni dom ktory odziedziczzą będzie dla nich bardzij problemem
    Rodzice moi też dom z 1969roku kupili z myśla o mnie i siostrze
    Ja wybudowałem swój, siostra swój, Tata zmarł i Mama teraz na 250m2 mieszka
    Same kłopty z tego
    W remonty od lat 90tych wrzucili tyle ze ze dwa mieszkania by kupili w mieście.
    Odziedziczyłem jeszcze dom przedwojenny. Pusty teraz stoi odkąd babcia zarła
    Mojej córki nie zamierzam uszczęśliwiać kilkudziesięcioletnia nieruchomością- wolę
    dać jej szanse niech sama stworzy swoje miejsce na ziemi
    A ja ż żona jak starosci dożyjemy to albo do mieszkania wrócimy albo coś mniejszego
    wybuduje
    Dom który wybudowalem kilka lat temu na teraz jest optymalny ale za lat kilkanaście
    inne priorytety będa zapewne.
    A i pewnie i w Polsce upowszechni się rozsądna odwrócona hipoteka do do emerytury
    jakiś tam dodatek będzie jakby co
    A dzieciak myślę że sobie poradzi tak jak ja sobie poradziłem albo jeszcze lepiej