  • Data: 2018-02-05 10:01:15
    Temat: Re: Korniki w więźbie
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 4 lutego 2018 17:36:47 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Słabo cenisz swoje dzieci

    Nie wiem czy Janusz pisał o dzieciach - zakładam, że tak (mógł mieć przecież
    na myśli np. dużo młodszą kochankę :D

    Ale jeżeli o dzieciach to też uważam, że kulą w płot. Żaden dzieciak nie
    będzie chciał mieszkać z rodzicami. I ja jako rodzic nie chciałbym mieszkać
    z dziećmi. To generuje wyłącznie problemy - bez względu na to jakie mamy
    dzieci i jak je wychowamy - one przecież przytargają w końcu swoją drugą
    połówkę, z którą niekoniecznie będą nas łączyć tak samo dobre relacje ;)

    Na przeciwko mnie młodzi wybudowali dom ze starymi - oboje sprzedali
    mieszkania i zrobili zrzutę na budowę. Wytrzymali ~6 lat. Starzy w zeszłym
    roku wyprowadzili się 500m dalej do mieszkania w bloku.

    Nikt nie powinien mieszkać z dziećmi, takie jest moje zdanie :) Pomijam
    sprawy nietypowe (typu chore dzieci etc).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.