  • Data: 2023-01-13 06:59:47
    Temat: Re: Koszt grzania gazem/ ceny gazu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Można i tak
    > Rezygnujemy z jednego wypadu by kupić kocioł gazowy nowy.
    > Rezygnujemy z kolejnego wypadu by zamiast gazem grzać
    > klimatyzatorami. Skoro mamy klimatyzatory to rezygnujemy z
    > kolejneych wypadow by fv kupic. Skoro mamy fv to warto zrezygnować
    > z kolejnego wypadu i pc kupić. Skoro mamy już panele na dachu to
    > rezygnujemy z kolejnych wypadow i samochód elektryczny kupujemy
    > ;))

    Całe zycie to kwestia wyboru.
    Mozna mieszkac w bloku i zaoszczedzone pieniadze wydac na wakacje 2 x w
    roku.
    Ja wybrałem kupno domu z ogrodem i codziennie po pracy kąpiel w
    basenie.
    A ze rzadzacy zgotowali nam hiperinflacje kosztów utrzymania domu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze