  • Data: 2023-01-10 19:01:07
    Temat: Re: Koszt grzania gazem/ ceny gazu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 1 stycznia 2023 o 19:54:50 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Można też inaczej - 10k to wypad do "ciepłych krajów" dla 2 osób na 7-10
    > dni.
    > Może Budzik poświęcił jeden "wypad" rocznie aby za kilka lat mieć taniej
    > ;-)
    > Raz nie pojechał, a będzie miał spokojniejszą głowę?

    Można i tak
    Rezygnujemy z jednego wypadu by kupić kocioł gazowy nowy.
    Rezygnujemy z kolejnego wypadu by zamiast gazem grzać klimatyzatorami.
    Skoro mamy klimatyzatory to rezygnujemy z kolejneych wypadow by fv kupic.
    Skoro mamy fv to warto zrezygnować z kolejnego wypadu i pc kupić.
    Skoro mamy już panele na dachu to rezygnujemy z kolejnych wypadow i samochód
    elektryczny kupujemy
    ;))