eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKotara, kurtyna przepierzenie - w celu ograniczenia strat ciepła › Re: Kotara, kurtyna przepierzenie - w celu ograniczenia strat ciepła
  • Data: 2022-12-03 21:56:12
    Temat: Re: Kotara, kurtyna przepierzenie - w celu ograniczenia strat ciepła
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 3 grudnia 2022 o 09:56:03 UTC-6 ToMasz napisał(a):
    > witam
    >
    > blok, bez wiatrołapu. w wejściu jest przeszklona witryna 250x350, z
    > drzwiami 100x200cm. schody zaczynają się 110cm dalej.
    >
    > jest tam zimno. przy drzwiach jest bardzo zimno, sądzę że maks 5 stopni.
    > w piwnicy, 2 drzwi dalej jest 16 stopni. ten przeskok temperatury jest
    > bardzo odczuwalny. różnica budowlana jest w tym, że pomiędzy wejściem a
    > piwnicą właściwą, jest "korytarz 1x1.5m", ale ma swoje drzwi. inaczej
    > mówiąc, pomiedzy wejściem a piwnicą jest 1.5m stojącego powietrza, a
    > daje to różnice w temperaturze ok 10 stopni

> [...]
    Cos tam zadziala. Niestety idea takiej kotary jest dosyc kiepska i dlatego nikt ich
    prawie nie uzywa.

    Moze zacznij od sprawdzenia czy da sie okleic drzwi jakas piankowa uszczelka zeby tam
    nie wialo.
    I do kompletu mozesz dolozyc dodatkowa szybe z plexi od zewnatrz. Moze byc na
    magnesach i z jakas uszczelka. Mysle ze kosztowo i praktycznie to bedzie mialo
    wiekszy wplyw niz kotara z czegos co jakos znosnie wyglada.