eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKotara, kurtyna przepierzenie - w celu ograniczenia strat ciepła › Re: Kotara, kurtyna przepierzenie - w celu ograniczenia strat ciepła
  • Data: 2022-12-03 19:14:29
    Temat: Re: Kotara, kurtyna przepierzenie - w celu ograniczenia strat ciepła
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.12.2022 o 16:56, ToMasz pisze:

    > Pytania do wróżek:
    > Czy to cokolwiek poprawi, jeśli odgrodzę klatkę schodową od podwórka
    > warstwą powietrza o grubości 1m? Po prostu czy gra jest warta świeczki?
    > Czego, w miarę dostosowanego do tego celu mogę użyć? Widziałem kiedyś
    > "kotary" remontowe, z magnesem liniowym, żeby się uszczelniały.
    > Zadziała? Może jakieś inne pomysły?

    Kurtyna ja w chłodniach, coś w ten deseń.
    https://ekurtyny.pl/product-pol-2835-Konfigurator-ku
    rtyn-paskowych-z-folii-Standard.html?utm_source=iai_
    ads&utm_medium=google_shopping
    Tylko to trochę niepraktyczne jest w przypadku domów/bloków, bo jednak
    przedzieranie i ocieranie się przez nią powoduje, że po jakimś czasie
    brudzi ubrania, no i zasadniczo mało wygodne jest. Drzwi są najlepsze,
    ale skoro nie ma miejsca.